Friday 17 July 2020

8 DARIPADA 10 CLIENT PERTAMA KALI AKAN RASA RISAU & TAKUT-IZA BANTU UNTUK ANDA FAHAM DARI A-Z

0143436946


" Client First Time Apply Syarikat Kredit Komuniti "

Untuk yg first time iza pasti anda sangat-sangat takut nak apply dengan syarikat kredit.Ramai yang iza jumpa minta iza explain detail dari awal proses hingga akhir proses.
.
Insyaallah iza akan explain dari awal sampai habis. Client mudah faham. Dalam kes ni  beliau banyak survey syarikat lain tapi bila bandingkan jadual TAK SAMA. Kebanyakan syarikat lain akan buat bayaran tetap. Tapi iza bagi SPECIAL RATE di mana bayaran TURUN SETIAP BULAN.
.
Selain daripada itu apa yang membuatkan ramai yang risau adalah, 
-Adakah orang yang mereka jumpa seperti gangster berwajah bengis?

-Adakah mereka akan diugut,rumah disimbah cat kalau gagal bayar pinjaman?

-Ni pinjaman Ah Long ke?

-Betul ke benar-benar wujud jadual ni sebab bila mereka survey semua tak
bagi jadual macam iza bagi.

- Syarikat ni berdaftar ke, ada lesen ke?

-Soalan paling femes, ada upfront atau kena bayar dulu tak?
.
Semua kerisauan di atas ni selalu iza jumpa terutama yang first time nak cuba apply.Iza faham, kalau iza pun risau. Tapi nak buat macam mana, dah tak ada pilihan lain terpaksa beranikan diri.
.
Kalau anda ada masalah risau sama macam kat atas, boleh whatsapp iza. Iza akan tunjukkan kat anda semua detail mengenai syarikat iza dan semua yang info anda nak tahu iza akan explain.
.
Tak perlu risau kalau cuma nak survey iza akan bantu juga share info. Tiada paksaan untuk anda apply dengan iza. Tiada ayat-ayat saiko. Iza explain anda faham, terpulanglah anda untuk buat keputusan. Soal meminjam ni tak boleh dipaksa yang penting anda faham dan jelas kat mana anda buat pinjaman.
Syarikat iza bukan Ah Long atau scammer. Syarikat iza dah 10 tahun beroperasi. Ada office yang wujud. Kalau nak tau detail boleh whatsapp iza. Iza akan bagi detail syarikat dalam whatsapp.
.
Kalau anda nak buat semakan FREE jangan segan Whatsapp je iza. Iza bantu anda sekarang.
Tekan link di bawah ⬇️⬇️⬇️


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.