Monday 16 December 2019

LULUS RM5000


Dah lama juga iza tak update testimoni..sebabnya akhir-akhir ni terlalu busy dengan tugas harian. Ada banyak client yang iza nak uruskan..last sekali lupa nak update testimoni.

Testimoni ni iza update masa tengah cuti..ada free time iza edit..iza jenis tak suka screenshot testimoni dan upload..iza suka sertakan sekali jadual dan slip gaji client..

Semua testimoni dalam blog,fb,IG semua real testimoni..ada banyak lagi tapi memang iza tak mampu nak edit semua..walaupun nampak simple je nak upload testimoni bila masa tak mengizinkan memang tak sempat nak  buat. Nanti kalau iza rajin iza akan update lagi.

Client ni client agen iza..Lulus RM5000 tertarik dengan jadual menurun kami 5%. Walaupun gaji dia boleh buat besar tapi hanya memilih RM5000 sahaja. Tiada paksaan atau ayat-ayat saiko dari Iza untuk dia ambik loan besar..tengok jadual, tengok kemampuan..ambil yang perlu sahaja.Kelebihan kami, kami akan bagi jadual untuk client iza tengok dan bandingkan. Tiada paksaan sebab iza yakin dah bagi yang terbaik.

Jika ada pertanyaan boleh Whatsapp iza
http://expressloanbyiza.wasap.my
014-3436946

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.